Tuesday, March 23, 2010

Adik Ipar ku Edah

Potongan badan dia menarik dan size colinya 36B. Dia bekerja di sebuah kilang elektronik. Selalunya kalau dia nak ambik MC mesti pergi dengan aku. Itupun kalau laki dia bekerja. Si Edah ni dangan aku kira rapat

jugak lah, sampai cerita dalam kelambu pun kita orang ceritakan.


Kalau aku berselisih jalan dengan dia, selalu jugak lah aku pegang atau sentuh badan dia. Selalu nya dia buat tak kesah aje. Kalau dia duduk depan aku pun selalunya melukah, sampai boleh nampak spender dia. Kekadang pulak tu dia pun selamba gesel-gesel kan badan dia dengan aku. Aku pun apa lagi naik syok la.


Satu hari dia ajak aku pergi ambik MC kat klinik. Aku pun walau tengah ada banyak kerja mesti pergi punya. Mula-mula aku bawak dia pergi klinik dulu, lepas tu aku bawak dia pergi tempat kerja aku, kononnya nak bereskan kerja lah. Dah tu aku bawak lah dia round-round dekat-dekat area tempat aku kerjas. Aku tanya dia,


"Edah kau nak pegi mana lagi "


"Ikut suka abanglah" dia jawab balik.


"Pegi main nak" aku cuba pasang jerat.


"Main apa" dia tanya aku.


"Main gumpal-gumpal atas katil, tak kan tak tau" aku bagi tau dia.


Dia diam aje dan terus ambik cerita sex yang aku dah print dari komputar, yang memang segaja aku letak kat seat belakang. Lebih kurang 5 minit aku jeling kat dia yang tengah baca cerita tu. Lepas tu aku tanya dia,


"Dah becak ke kat bawah tu"


Aku tanya dia sebab dia kepit-kepit kan kangkang dia, lidah dia pulak asyik

jilat bibir sendiri. Dia senyum aje.


"Kita bolih control la" jawab nya.


"Control apa bendanya kalau asyik terkepit-kepit aja tu" aku jawab balik.


Bila aku berenti dekat persimpangan jalan.


"Jangan lah pandang orang macam tu bang"


"Abis tu tak bolih" aku jawab


"Bukan tak bolih, tapi orang nak baca benda ni dulu"


"Okey…kalau macam tu kita pegi lepak kat T.H dulu, bolih ?"


Dia anguk kan aja kepalanya. Dalam hati aku punya lah suka pasal jerat dah kena. Sampai kat situ aku pun parking kereta aku kat tempat yang paling sunyi. Memang area ni tak orang punya kalau nak projek. Kereta aku ni memang dah sedia tikar dan batal. Selapas aku keluarkan semua barang tu, aku pun suruh lah si Edah baring kat bawah pokok yang dah bentangkan tikar.


"Abang duduk sebelah kat sini lah" lambai si Edah.


"Apasal dah tak bolih control lagi ke ?" tanya ku.


"Aaaaa" jawab nya pendek.


Aku pun duduk lah sebelah dia dengan tangan aku mula meraba-raba bahunya. Tangan aku yang lagi sebelah pulak membuka butang bajunya. Dia buat tak tau aja bila aku meramas tetek dia yang masih berbalut dengan coli hitamnya. Aku tolak kan coli nya keatas, dia pandang muka aku,


"Buat apa tolak atas, bukak semua lah lagi senang"


Aku pun apa lagi terus lah bukak cangkuk coli tu dan tersembul lah tetek itu. Dengan dua jari aku sentuh perlahan puting nya dan lidah aku pulak, menjilat-jilat puting yang satu lagi. Dia mula mendesah.


"Aaaaahhhh….."


Puting nya mula mengeras bila tangan kasar aku meramas-ramas kedua tetek itu. Dia berkata,


"Jilat bang…dah tak tahan ni"


Dia terus membuka seluar dan seluar dalam nya, maka terpampanglah lubang nikmat nya itu didepan mata aku. Dalam keaadan berdiri bersandar kan pokok maka aku pun memulakan tugas menjilat pantat si Edah. Aku jelirkan lidah untuk menjilat biji kelentit nya sambil jari hantu aku jolok-jolok kan dalam lubang pantat itu. Kedua tangan nya mula mengosok dan menarik-narik rambut aku.


"Aaaaahhh….sedappppnyaaaa" dia mendesah lagi.


Aku dapat merasakan air pantatnya mula keluar dengan banyak hingga meleleh di peha nya.


"Sedapppnyaaaa….air kitaaa…nak keluarrrr"


"Jangannnn berentiiiii….sedapnyaaaa"


Lagi kuat tangannya meramas-meramas dan menarik- narik rambut aku.


"Aaaaahhhhh……"


Aku menjolokan jari hantu dan lidah aku pulak menyedut-nyedut biji kelentitnya dengan lebih laju lagi. Badan nya kejang sambil,


"Air kita…dah keluuuarrrr…aaaaahhhhhh"


"Bang, kita nak benda ni bolih ?" dia mintak batang aku.


Belum sempat aku jawab balik soalan nya dia dengan rakusnya membuka

seluar aku. Sebenar nya aku memang dah makan ubat power sebelum aku keluar rumah tadi, sebaik seluar dalam aku dilurut kan macam spring lah batang aku tu. Batang aku ni tak lah besar sangat, lebih kurang 6". Kira okey le tu. Diurut-urut nya batang aku tu sambil berkata,


"Besar jugak batang abang ni ya, keras pulak tu macam batang kayu haa, lebih besar dari laki kita punya !!!" kata nya memuji.



"Dengan batang ni lah yang aku radak kakak kau tu sampai menjerit sakan"


aku bagi tau dia.


"Ye ke ni yang kita nak rasa ni" kata nya.


Rupa nya bini aku telah mencerita kan kehebatan batang aku pada si Edah. Aku pun merasa bangga mendengar cerita nya itu. Batang aku pun terhanguk-hanguk bila kena puji. Aku pun mengarahkan kepala butuh itu untuk masok kedalam pantat si Edah.


"Aaaaaaahhhhhh"


"Baru masuk separuh dah mendengus, kalau masuk kan semua tentu dia menjerit ni" kata ku dalam hati.


Aku mula melaju kan keluar masok batang aku dalam puki si Edah. Makin lama makin laju.


"Sedappppnyaaaaa…..patut lah kakak kita kata batang abang ni sedappp"


Semakin aku laju kan keluar masok batang aku tu, semakin kuat lah desahan dan pelukan si Edah tu. Dia mencium-cium mulut aku. Pelukan nya semakin erat.


"Aaaaahhhhhhh…….air keluarrrrr….sedapnyaaaaa" dia mengerang kesedapan.


Disedut nya batang leher aku, membuatkan aku naik stim, dan melaju kan lagi dayung aku. Dia masih lagi mengerang-gerang sambil memeluk aku macam tak nak dilepaskan. Selepas dia mula melepaskan pelukan nya itu, aku dengan segera menyuruh nya menonggeng sambil berkata,


"Sekarang abang nak radak butuh ni dari belakang pulak"


Dia menurut arahan aku untuk main secara menonggeng sebab laki dia tak pernah buat macam tu. Bila dia dah siap sedia aku pun memasukan batang aku tu dengan perlahan dan lama kelamaan aku melaju kan kayuhan itu.



"Oooooohhhhh……Aaaaaaaaahhhhh… sedappppnyaaaaaaa"

Berbuai-buai kedua tetek nya bila aku mengayak nya dari balakang.

Dari keadaan kedua tangan nya tegak menumpang kini dirapatkan nya

ke bantal, membuatkan meninggikan lagi keadaan bontot nya yang sememangnya aku geram kan.


"Abanggggg…..sedappppp…." jerit nya.


"Jangann berentiiii bangggg…" desah nya lagi.


Aku terus melaju kan lagi pacuan, macam orang naik kuda.

Sesekali aku berhenti untuk menyuruh si Edah mengemut-ngemutkan batang aku. Dengan taat dia menurut keinginan ku. Terasa kuat kemutan nya macam menyedut-yedut batang butuh ku. Mungkin sebab dia selalu makan jamu. Aku melaju kan balik ayakan hingga badan nya kembali mengeras.


"Aaaaaaaahhhhh…..dah keluarrrrrr" sambil mengigil-gigil badannya menahan rasa sedap yang amat sangat.


Aku keluarkan batang aku itu, masih lagi keras macam seperti awal tadi.


"Air abang tak keluar lagi ke ?" tanya si Edah.


"Belum" jawab ku pendek.


"Abis tu….kita dah tak larat lagi lah bang !!!" keluh nya


Aku pun diam aje sambil duduk mengeset peluh aku yang macam orang baru mandi. Aku pu baring sebelah dia. Kemudian dia berkata,


"Bang….kita pakai tangan aja…bolih"


Aku angguk kepala, terus aja dia capai batang aku, diusap-usapnya.

Sambil tu lidah nya menjilat-jilat puting tetek aku pulak. Kini lidah si Edah

merayap mencari lidah aku. Sungguh pandai cium mulut detik hati ku.

Tangan nya masih lagi mengurut-urut batang, dan sebelah lagi tangan nya mengentel-gentel tetek aku. Dia melajukan goncangan tangan nya.

Lidah nya kembali keputing tetek ku. Aku…..


"Aaaaaahhhhh…."


"Keluar kan bang…kita tak tahan ni" dia memberi semangat untuk aku keluar kan air mani aku.


"Cepat bang……sedap bang….?" dia membisik-bisik di telinga aku sambil menjilat-jilatnya.


Tangan si Edah yang lembut tu membuat kan aku akan memancutkan air sedap ku. Dia terus duduk untuk meyaksikan pacutan dari batang yang telah tiga empat kali air pantatnya. Badan aku kejang ……


"Aaaaaahhhhhh……sedap nyaaaaa Dah …..air abang keluarrrrr"

jerit ku.


"Sedapppp bangggg…..keluarkan air abang tu…" dia menberi semangat.


Lepas 15 minit dia pun pakai balik pakaian nya dan berkata,


"Terima kasih ye bang ….kalau bolih buat lagi"


Aku pun senyum dan memeluk sambil menciumnya, kerana kalau sampai kat rumah kang tak ada can lagi. Lepas berkemas kami pun pulang.

Semua ahli keluarga ku telah balik kekampong kerana ada kenduri kawin.
Yang tinggal hanyalah aku dan adek ipar ku Edah. Hari tu hari Sabtu jadi aku kena bekerja hingga tengah hari. Edah pulak bekerja sampai pukul 3 petang. Aku yang dah sampai rumah pada pukul 1.30 petang bersiap-siap mengemas apa yang patut aku bawak balik nanti.


Pukul 2 petang talipon rumah aku berdering.


"Bang…Edah ni"


Rupa Edah adek ipar ku.


"Haaa…ada apa ?" jawab ku.


"Tolong ambik Edah balik pukul 3 nanti" pinta nya.


"Ye lah" jawab ku pendek.


Aku pun dah lupa ahli keluarga ku yang lain dah sampai kat kampong. Laki si Edah pulak dah pegi Thailand, rombongan kilang katanya pada aku minggu lepas. Tepat pukul 3, aku pun sampai kat kilang tempat si Edah bekerja. Dia pun naik lah kereta aku. Aku pun bertanyakan pada dia nak balik kampung terus ke atau nak balik rumah dulu, dia kata nak balik rumah dulu sebab dia nak mandi dan bawak apa yang patut.


Dalam perjalanan hujan pun turun dengan lebatnya. Kami pun sampai kerumahnya dalam keadaan hujan yang sungguh lebat. Setelah masok kerumah dia terus masuk kebiliknya dan aku terus kebilik air untuk kencing.

Bila aku keluar dari bilik air Si Edah dah ada depan pintu dengan hanya memakai tuala saja. Stim jugak aku bila tengok dia dalam keadaan demikian.


Dia hanya senyum dan terus saja masok kedalam bilik air. Aku pulak duduk kat kerusi dapor, rupanya dia dah sediakan aku air untuk diminum.


"Bang….minum lah kopi tu" suaranya dalam bilik air.


"Yea lah" jawab aku balik.

Lebih kurang 20 minit dia keluar dari bilik air.


"Lama nya mandi" soal ku.


"Ye lah…nak kasi wangi…mesti lah lama" jawab nya.


Menyirap darah bila dia lalu depan aku, apa tidaknya belahan kemban tualanya sengkat, bolih nampak celah kangkangnya yang tak pakai seluar dalam tu. Lebat bulunya.


"Apa yang abang tengok tu ?" soalnya.


"Tu…bawah tu….nampak" jawab ku


"Kalau dah nampak tu tengok aja le" jawab nya selamba.


"Kalau macam tu Edah berdiri aja lah kat situ…

biar abang tengok puas-puas" pinta ku.


"Mengarut lah abang ni…kan kita nak balik kampong ni" saran nya.


"Kalau tak biar abang tengok Edah pakai baju…bolih" aku memancing lagi.


"Nak tengok….tengok lah" jawab dengan selamba.


Aku mengikut kebiliknya sambil memerhatikan goyangan ponggongnya yang sungguh mengancam tu. Hujan diluar masih lagi lebat dan mungkin akan lama baru berhenti. Sampai dalam bilik aku pun duduk ditepi katil sambil memerhatikan si Edah mengelap rambutnya.


"Makin lawa lah Edah ni sejak potong rambut pendek" puji ku.


Dulu rambut si Edah ni panjang, baru minggu lepas dia potong rambut pendek.


"Mana ada lawa….cun adalah" kata nya memuju diri sendiri.


Tiba-tiba kilat dan guruh berdentum, dia terkejut lalu tuala yang dipakai nya terlucut dari badan nya. Maka terpampang lah tubuh bogel yang lama jugak tak aku dapat rasa.

"Tengok aja tau" dia bagi tau.


"Tak kan tengok aja" aku cuba memancing.


"Abis tu nak buat apa ?" soal nya.


Belum pun sempat dia nak pakai balik tualanya tu aku dah ada dekat dengan nya. Aku kucup bibirnya yang masih basah tu. Mulanya dia menolak tapi lama kelamaan dia pun rela dengan apa yang aku lakukan. Tangan ku mula meramas-ramas daging bontotnya yang padat tu. Mulut ku mula mencium dipangkal leher dan ditelinganya aku jilat-jilat hingga aku dapat dengar bunyi nafas nya yang deras.


Dia merangkul tengkuk ku pula untuk menjilat disekitar leherku. Terasa oleh ku buah dada nya yang sungguh mengkal dan juga degupan jantung nya makin lama makin laju. Aku longgarkan pelukan ku untuk aku kerjakan pula buah dadanya itu. Aku memeluknya dari belakang, mulutku mencium dan menjilat pangkal lehernya. Sebelah tangan ku singgah kedadanya, sebelah lagi aku letak kan ke pantatnya yang gebu itu. Dia mendengus.


"Huuuuuu….Sssiiiii…Aaaaahhhh…. ."


Aku lorek-lorek kan jari aku ke alur pantat tembamnya itu. Sesekali aku sentuh dengan cermat biji kelentitnya juga. Makin kuatlah dengusnya.

Puting teteknya juga tidak lepas dari kenakalan jari aku itu. Jari yang dibawah pulak sudah hampir separuh ku masuk kan. Meleleh lah air puki nya. Habis celah pehanya basah dek air lazat itu sebagaimana air hujan yang mencurah-curah diluar sana.


"Sedapnyaaaaaa baaaaang !!!" desah nya keras.


Aku laju kan tusukan jari lazat ku didalam lubang nikmatnya itu.


"Seeeeedapnyaaaa baaang….air keluaaaarrr" jerit lazatnya.


Aku memeluknya bagi membolehkan nya merasai kenikmatan itu. Dia pun memaling kearahku dan sama memeluk sambil menghisap-hisap puting dadaku tanda nikmat nya yang keluar. Setelah dilonggar pelukan masing-masing, di usap-usapkan nya pula batang ku yang masih dalam seluar itu.

Dibukanya baju dan seluar aku dengan pantas, maka terpancul lah batang yang akan memberinya lebih nikmat nanti. Aku pun baring kerana sudah lama kami berdiri. Dia pun duduk diatas aku umpama orang menunggang kuda. Digesel-gesel kan pantat nya itu. Terasa sunguh ketembaman nya.

Teteknya juga di sama bergesel dengan dadaku, geli dan sedap rasanya.


Batang ku yang tegak sedari tadi dapat merasakan lelehan air pantat si Edah.

Terus diangkatnya sedikit lalu masuk lah batang itu ke lubang nikmat.

Di ayak, diayun dan macam-macam pesen lagi lah yang si Edah buat. Buah dada si Edah berayun-ayun didepan muka ku. Tapi batang ku tidak mahu mengeluarkan air mani lagi.


Kali ini si Edah memeluk ku dengan erat sekali, rupanya air lazat nya keluar lagi. Maka berbunyi lah hempapan peha kami. Pelap pelap pelap……

Dengan erengan


"Ssssssssss…Aaaaaaaaaahhhhhh.. Sedapppppppp.."


Aku pun sama menusuk-nusuk lagi batang pelir ku kedalam lubang puki Edah. Mulut Edah berbisik ditelinga ku.


"Bangggg…sedap banggg…keluar kan air abanggg.."


"Batang abang ni sedapppp sangat….keluarkan bang…"


Dia menghentikan ayakan nya dan mengemut-ngemutkan batang itu sambil meramas-ramas dadaku


"Bang…pandang Edah bang…."


Dia mendesah-desah agar air mani aku cepat keluar.

Makin lama makin kuat aku rasakan kemutan si Edah. Mata nya dikuyukan supaya aku dapat kenikmatan yang maha lazat.


"Bang…..sedap tak….bang"


Memang tak dinafikan daya kemutan Edah amat lazat aku rasakan.

Hingga tak sempat aku cabut kan batang itu, air mani ku telah terpancut didalam lubang nikmat Edah.


"Sedapppppnyaaaa…..Edahhhhhh !!"


Aku menolak-nolak batang gila itu supaya masuk lebih dalam lagi, dia pulak mengayak-ayak pantatnya.Bertambah lazat lah jawab nya aku. Hujan masih lagi belum reda. Memang tak jadi balik kampung lah hari ni. Kami tidor sebentar dalam keadaan bogel dibawah selimut. Bila aku sedar aku lihat Edah sudah tiada disisi aku. Aku pun pergi kedapor dalam keadaan bogel.

Dia sedang menyediakan makan malam kami. Aku lihat dia hanya berkemban kain batik saja. Cara ikatan kain nya menampak kan puting teteknya. Ini menaik kan semula rasa birahiku. Memang aku cukup stim tengok orang berkemban. Maka terjadi lah semula pergelutan yang amat menghairah kan……